Výlet

Policista zastaví řidiče na dálnici u Plzně a předává mu obálku: "Jelikož jste měl správně připevněn bezpečnostní pás, v rámci osvětové akce pro bezpečnost silničního provozu vyhráváte 10 000 Kč. Co s tou výhrou uděláte?"
Řidič odpoví: "Asi se někam přihlásím do autoškoly a udělám si řidičský průkaz."
Manželka ho přeruší: "Pane policisto, neberte ho vážně, takhle hloupé vtipy má vždycky, když se opije."
Křik vzbudí dalšího cestujícího v autě, který prohlásí:

"Říkal jsem vám, že s tím kradeným autem daleko nedojedeme."

Z kufru se ozve: "To už jsme za hranicemi?"

AIR FORCE

Nasledujici radky obsahuji autenticke zaznamy o zavadach letadel CIS
Air Force hlasenych piloty a jejich vyrizeni opravarskymi dilnami:

>Leva vnitrni pneumatika hlavniho podvozku by skoro chtela vymenit.
-Leva vnitrni pneumatika hlavniho podvozku byla skoro vymenena.

>Zkusebni let probihal OK, automaticke pristani velmi tvrde.
- Toto letadlo neni vybaveno automatickym pristavanim.

>U vrtule c. 2 prosakuje kapalina.
- Prosakovani kapaliny u vrtule c. 2 normalni. Nefunguje prosakovani u vrtulí č. 1, 3 a 4.

>V pilotni kabine je neco uvolnene.
- V pilotni kabine jsme neco utahli.

>Prokazatelne unika kapalina z prevodovky praveho podvozku.
- Dukazy odstraneny.

>DME je nastaveno na neuveritelne vysokou hlasitost.
- Hlasitost nastavena na uveritelnou hodnotu.

>Je-li autopilot nastaven na udrzovani vysky, letoun klesa rychlosti 70 m/s.
- Na zemi se zavadu nepodarilo reprodukovat.

>IFF nefunguje.
- IFF nefunguje, je-li vypinac v poloze VYPNUTO.

> Treci uzavery zpusobuji drhnuti plynove paky.
- K tomu tam jsou.

>Chybi motor c. 3.
- Po kratkem hledani motor c. 3 nalezen na pravem kridle.